CONVOCATÒRIA

Francisco Hidalgo, administrador de Goldwater & Partners, es complau a convidar-vos a la

Conferència Oriol Amat:
"PERSPECTIVES ECONÒMIQUES 2019-2020: DISRUPCIONS I INCERTESES. ESTEM PREPARATS?"

que tindrà lloc el dimecres 13 de novembre a les 18h, al SC Trade Center de Sant Cugat (Av Corts Catalanes, 5. Sant Cugat del Vallès)

El programa Vallès Empresa neix d’una iniciativa conjunta entre empreses i professionals de la comarca per crear espais de formació, compartició d'experiències i debat en l'àmbit empresarial  i, alhora, contribuir a la consolidació i creixement dels negocis de les empreses del Vallès.

La primera conferència de Vallès Empresa comptarà amb la participació del degà de la UPF Barcelona School of Management i catedràtic d'Economia Financera i Comptabilitat, Oriol Amat, qui parlarà sobre les perspectives econòmiques del pròxim any i com s'haurien de preparar les empreses per fer front als reptes que venen.

Desacceleració de les grans economies, guerres comercials, Brexit, alentiment industrial, caiguda de les exportacions, mercat de deute, el model 'low cost', inestabilitat política...  Què hem d'esperar les empreses en els pròxims mesos? Què hi ha de cert en les veus que s'escolten sobre el fet que arriba una nova crisi? Totes les respostes, a la 1a Jornada Vallès Empresa.

Programa de la jornada:

17.45 h  Recepció i entrega de documentació.

18.00 h  Benvinguda de Pere Soler, tinent d’alcalde de Presidència, Hisenda, Serveis Urbans, Mobilitat, Seguretat i Transport de l'Ajuntament de Sant Cugat, i  de Francisco Hidalgo, administrador de Goldwaters & Partners, SL.

18.10 h  Conferència del Prof. Oriol Amat sobre Perspectives econòmiques 2019-2020: disrupcions i incerteses. Estem preparats?

19.00 h  Debat i torn de preguntes.

19.30 h  Refrigeri i espai relacional.

DIA: dimecres 13 de novembre
HORA:
 a les 18 h
LLOC: SC Trade Center de Sant Cugat (Av Corts Catalanes, 5. Sant Cugat del Vallès)

Entrada gratuïta amb inscripció prèvia mitjançant aquest formulari

[MÉS INFORMACIÓ]

ORGANITZA:

COL·LABOREN:

Si vols modificar la teva subscripció o deixar de rebre aquest tipus correus pots escriure a vallesempresa@gwandp.com